پرشیا 2 دانلود

پرشیا 2 دانلود

پرشیا 2 دانلود

پرشیا 2 دانلود

پرشیا 2 دانلود
پرشیا 2 دانلود
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبليغات در سايت ما
درباره ما
موضوعات
آرشيو
نويسندگان
تبليغات
سر يال ها
Mehdi-Zohari-Zadeh


 

Download 128

مي پسندم نمي پسندم
Asghar Alinezhad - Shahide Karbalayi


 

Download 128

مي پسندم نمي پسندم
Ramin Naderi Shahi - Faseleh


 

Download 128

مي پسندم نمي پسندم
دانلود Subway Surfers 1.18 – بازی اچ دی فرار از ماموران مترو اندروید


 

Subway Surfers یکی از پرطرفدارترین و اعتیادآورترین بازی های ماجراجویی و اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن جک و دوستانش در کشورهای مختلف جهان در خط مترو از دست ماموران فرار می کنند! شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید!

در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که که با جمع آوری آن ها می توانید هیجان را بالا برده ، بازی را به سادگی بکشانید و آپگرید ها را بخرید! بازی ساب وی سرفرس دارای گرافیکی اچ دی است که آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های دو و هیجانی پیشنهاد می دهیم و از ویژگی های ان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* گرافیک اچ دی رنگارنگ و زنده

* امکان باز کردن شخصیت های جدید بازی

*  امکان دادن مسابقه با دوستان

* گیم پلی اعتیادآور

* انجام حرکات آکروبایتک توسط جک برای افزایش جذابیت

Download APK

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , ,
Kill Shot


 

شما عضوی از سربازان ویژه هستید که در عملیات مختلف شرکت کرده و یک به یک نیروهای دشمن را از پا در میاورید. برای اینکار اسلحه های متنوعی در اختیار شما قرار میگیرد که هر کدام نیاز به مهارت خاصی دارد. وارد قلب دشمن شده و با ردیابی کردن اهداف تعیین شده آنها را از بین ببرید."

اینها بخشی از معرفی بازی جذاب و اکشن Kill Shot 1.1 است که توسط کمپانی Hothead Games برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. اگر شما هم از طرفداران بازیهای نشانه گیری و تیراندازی هستید، پیشنهاد میکنیم این بازی را نصب نموده و با شرکت در ماموریتهای زیاد و گوناگون خود را برای مدتی سرگرم کنید.

ویژگیهای بازی Kill Shot:
بیش از 160 ماموریت متنوع
گرافیک سه بعدی عالی
12 مکان و نقشه مختلف
وجود اسلحه های مختلف
امکان ارتقای اسلحه ها
ثبت بیشترین امتیازهای کسب شده توسط کاربران
 
مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , ,
دانلود Zapya – نرم افزار ارسال سریع فایل با وایرلس برای اندروید



 Zapya سریعترین ابزار انتقال فایل در جهان برای اندروید می باشد که توسط آن قادر خواهید بود با سرعت ۲ مگابایت بر ثانیه دقیق ۱۰ برابر سرعت ۳G به انتقال فایل از طریق وای فای برای دوستان خود بپردازید . با این اپلیکیشن قادر خواهید بود هر آنچه را که در حافظه اسمارت فون خود دارید با سرعتی بالا ارسال کنید و یا به صورت گروهی به انتقال و دریافت فایل بپردازید .


روش استفاده از برنامه : نرم افزار را اجرا کنید و برای اولین بار برای خود یک آواتار بسازید و پس از آن در صفحه ی جدید لیستی از بازی ها و برنامه های شما به نمایش در می آید که برروی connect to friends کلیک میکنید و نفر دوم باید در گوشی خود create group را انتخاب کند . پس از ساخت گروپ گزینه ی connect to friends به wating for friends تغییر خواهد کرد که نفر دوم باید در گوشی خود connect to friends را انتخاب کند و به انتقال فایل ها بپردازند .

 

Download APK

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , ,
دانلود MX Player – برنامه ویدئو پلیر اندروید


 


MX Player یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت چرا که تمام انتظاراتی را که از یک پلیر کامل دارید در MX Player گنجانده شده است. این ویدئو پلیر قادر است فیلم های شما را با کیفیت اچ دی پخش کند و در صورت داشتن زیرنویس آن ها را با وضوح بالا نمایش دهد. یکی از دلایل محبوبیت این ویدئو پلیر محیط کاربری یوزر فرندلی و زیبای آن است که هر کاربری را جذب خود خواهد کرد.

برخی از امکانات ویژگی های برنامه MX Player اندروید :

* پخش تمام فرمت های ویدئویی موجود

* پشتیبانی از تمام فرمت های زیرنویس

* قابلیت چرخش خودکار صفحه ی نمایش

* نمایش ویدئوها در سایزهای مختلف

* پشتیبانی کامل از اندروید ۴.۲

* دارا بودن قفل کودک

* دارا بودن تم های متنوع

* سازگاری با سی پی یو های چند هسته ای

* امکان تنظیم میزان روشنایی صفحه

* امکان استفاده به عنوان پخش کننده فیلم ها به صورت آنلاین

* پشتیبانی از فیلم های FULL HD در گوشیهایی با سخت افزار مناسب

 

Download APK

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , ,
دانلود CM Security- AppLock & AntiVirus آنتی ویروس محبوب اندروید


محصولی از کمپانی Cheetah Mobile 


( سازنده نرم افزارهای مطرح Clean master و Battery doctor )


امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی – 100 میلیون بار دانلود در گوگل پلی


در صورتی که به دنبال یک آنتی ویروس بسیار قوی و البته سبک و با قابلیت آپدیت فوق العاده آسان و از همه مهم تر رایگان و بی نیاز به کرک و سریال می گردید پیشنهاد می کنیم محصول جدید KS Mobile یعنی آنتی ویروس CM Security  را بر روی گوشی اندرویدی خود امتحان کنید .


CM Security & Find My Phone


همچنین بد نیست بدانید که این آنتی ویروس از توسط موسسه AV Test که هر ساله آنتی ویروس های کامپیوتری را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد 5 ستاره کامل را به این محصول اهدا کرده است .


ویژگی ها :


 قابلیت اسکن حافظه داخلی و خارجی و تمام برنامه های نصبی برای شناسایی فایل های مخرب

 آماده به کار بودن آنتی ویروس به طور کامل برای ایمن نگه داشتن گوشی اندرویدی شمت

 قابلیت جستجو و اسکن برای کشف فایل های Junk و بی مصرف و حذف آن ها

بلک لیست تماس و اس ام اس

از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت و سرعت اسکن فوق العاده بالای آن اشاره کرد که شما خواهید توانست در مدت کوتاهی تمام گوشی خود را اسکن و پاکسازی نمایید . این آنتی ویروس را به تمام دارندگان گوشی های اندرویدی پیشنهاد می کنیم که می توانید آن را از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops دانلود نمایید .


شما می توانید حالا گوشی سرقت شده تان را قفل یا جستجو کنید ( از طریق آدرس https://cmsecurity.ksmobile.com )


راهنمایی : با توجه به اینکه در ایران و حتی تعدادی از کشورهای دیگر استفاده از نرم افزارهای اندرویدی کرک شده رواج فراوان دارد ممکن است تعدادی از برنامه های نصبی شما توسط این آنتی ویروس و یا هر آنتی ویروسی که مد نظر شماست به عنوان ویروس شناخته شود اما در واقع ویروسی در کار نیست و فایل های کرک موجود در نرم افزار که توسط کرکر قرار داده شده به عنوان فایل های مخرب توسط آنتی ویروس ها شناسایی می شوند لذا به همین دلیل می توانید در حذف نرم افزارهایی که توسط آنتی ویروس ها به عنوان مخرب شناسایی می شوند ، سختگیر نباشید! 

Download APK

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , ,
Super-Bright LED Flashlight


 

برنامه Super-Bright LED Flashlight به شما این امکان را می دهد که گوشی هوشمند اندروید خود را به یک چراغ قوه دستی تبدیل کنید. برنامه فوق دارای محیط ساده و گرافیکی می باشد که با فشار دادن تنها یک دکمه می توانید صفحه نمایش خود را نورانی کنید. برای تابش نور می توانید از صفحه گوشی یا فلاش دوربین گوشی خود استفاده کنید و نور را به صورت پخش شده و یا متمرکز منتشر کنید. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این برنامه خود را نسبت به برنامه های دیگر متمایز می سازد امکان استفاده از تمام نور گوشی می باشد. برنامه فوق به شما اجازه می دهد تا به تمامی قسمت های مختلف گوشی خود دسترسی داشته باشید.

Download APK

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , ,
دانلود Instagram – محبوب ترین برنامه افکت گذاری عکس اندروید


 

Instagram نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید !

با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید ! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

برای استفاده از سرویس اینستاگرام برنامه را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کرده و توجه داشته باشید که وقتی برای نخستین بار برنامه را اجرا می‌کنید ، باید در اینستاگرام ثبت نام کنید . ثبت نام کردن در اینستاگرام بسیار ساده و در حد وارد کردن یک نام و ایمیل است.

آخرین نسخه ی برنامه محبوب Instagram را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از پرشیا2دانلود دریافت کنید .

 

Download APK

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , ,
دانلود Facebook Messenger – فیسبوک مسنجر اندروید


 

Facebook Messenger از محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های مسنجر برای اندروید است که با آن می توانید به صورت رایگان و آسان با دوستان فیسبوکی خود به چت کردن بپردازید و برروی حساب فیسبوک خود مدیریت داشته باشید. با این برنامه قادر خواهید بود به ارسال پیام های صوتی ، عکس ها و شکلک های جالب برای دوستان خود بپردازید و چت های گروهی ایجاد کرده و به صورت چند نفره به چت بپردازید و موقعیت مکانی خود را با دوستان به اشتراک بگذارید تا بدانند که در نزدیک آن ها هستید .

برخی از قابلیت های اپلیکیشن Facebook Messenger اندروید :

* بدون نیاز به ثبت نام یا پرداخت پول

* امکان شیر کردن مطالب و متن ها به آسانی

* امکان ارسال پیام های صوتی

* امکان ضافه کردن یک عکس

* امکان ارسال متن برای دوستان و چت گروهی

* نمایش افراد در دسترس

* محیط کاربری آسان و یوزرفرندلی

به طور کلی برنامه Facebook Messenger بهترین نرم افزار فیسبوک برای سیستم عامل اندروید می باشد که جدیدترین نسخه ی آن را می توانید به صورت رایگان از پرشیا2دانلود دریافت کنید .

 

Download APK

مي پسندم نمي پسندم
  • دسته بندي : , , ,
Ali Jahanian-Aah Mikesham


Download 128

مي پسندم نمي پسندم
Nariman Rahimi - I Love You


 

Download 128

مي پسندم نمي پسندم
Mostafa Ahmadi - Fadaei


 

Download 128

مي پسندم نمي پسندم
Mohsen Shahabi-Jensiate Man


 

Download 128

مي پسندم نمي پسندم

نواي رمضان
نظرسنجي
آمار
مطالب تصادفي
جديد ترين مطالب
ورود کاربران
عضويت سريع
آخرين نظرات کاربران